Gestelde vragen

Hieronder lees je allerlei vragen en antwoorden over het kiezen en ophalen van je cadeau.

Ik kan mijn cadeau niet ophalen vanwege de corona maatregelen, wat nu?
De ophaaltermijn is verlengd en de einddatum is nu 28 februari. U kunt bij sommige winkels uw cadeau nog wel ophalen zoals slijterijen, het stedelijk museum, de kaasboer en de notenboer. Wij verwerken nu per geschenk de informatie. U kunt dit binnenkort vinden in de beschrijving van het geschenk op deze website.

Ik heb geen e-mailadres of mijn partner (die ook vrijwilligerswerk doet) en ik hebben samen één e-mail, wat nu?
Als je geen e-mailadres hebt of je hebt samen een e-mailadres dan kun je tijdelijk een (extra) e-mailadres aanmaken. Je kunt ook iemand in je omgeving vragen (familielid/vriend/buren) of je zijn/haar e-mailadres mag opgeven om de unieke code op te mogen ontvangen.

Hoe kan ik mijn geschenk uitkiezen?
Op deze site onder de pagina ‘bedankt’ hebben we de geschenken staan waar je uit kunt kiezen. Heb je een leuk geschenk gevonden dan kun je op de afbeelding klikken. Je maakt je keuze definitief als je je gegevens invult en verzendt. Dit kun je slechts 1 keer doen.

Hoe kom ik in het bezit van mijn geschenk?
Nadat je een keus hebt gemaakt en je geschenk hebt gekozen ontvang je van ons een bevestigingsmail. In deze mail staat een unieke code vermeld. Met deze code kun je je geschenk ophalen bij de winkelier. Let op! Deze bevestigingsmail kan in je spambox zijn beland.

Hoe werkt de code?
Bij het ophalen van je geschenk laat je de code zien. De code kun je slechts één keer gebruiken. Je kunt de code via je telefoon laten zien of je neemt de geprinte bevestigingsmail mee. Na ontvangst van je cadeau is de code niet meer geldig.

Kan ik mijn keuze voor een vrijwilligersgeschenk nog wijzigen?
Je keuze is definitief. Mocht er onverhoopt toch iets gebeuren waardoor je je cadeau niet op tijd kunt ophalen of accepteren, neem dan contact op met info@vrijwilligersschiedam.nl.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de ‘ongewenste email’ of ‘spambox’ terecht is gekomen. Kijk dit eerst even na. Het kan ook zijn dat je een typefout maakte bij het invullen van je e-mailadres. De website geeft hier geen melding van. Heb je geen bericht in je ‘ongewenste mail’ probeer dan nog eens hetzelfde cadeau te kiezen en je gegevens in te voeren. Let op dat je de informatie correct invult. Ontvang je nog steeds geen bevestigingsmail, neem dan contact op via info@vrijwilligersschiedam.nl.

Moet ik al mijn gegevens invoeren bij het bestellen van een geschenk ?
We vragen alleen de noodzakelijke gegevens bij je op. Deze informatie slaan we beveiligd op. Zonder je gegevens kunnen we geen unieke code afgeven en kun je geen cadeau ophalen.

Tot wanneer kan ik mijn geschenk bestellen?
Je kan tot en met 31 december een geschenk bestellen. Let op! De meeste winkeliers hebben een maximaal aantal geschenken opgegeven die zij kunnen aanbieden. Als je te lang wacht kan het zijn dat jouw gewenste geschenk niet meer gekozen kan worden.

Tot wanneer kan ik mijn geschenk ophalen?
Ophalen van je geschenk kan tot en met 31 januari 2021.

Waarom staat er in mijn bevestigingsmail dat de ondernemer mijn geschenk misschien moet bijbestellen?
In sommige gevallen staat in de bevestigingsmail dat je moet wachten op je cadeau, omdat de ondernemer onvoldoende op voorraad heeft. De ondernemer is dan afhankelijk van leveringstermijnen. De ondernemer vertelt je wanneer je je geschenk alsnog kunt ophalen. We vragen je dan wat geduld te hebben.

Waarom staat er in mijn bevestigingsmail dat ik mijn geschenk vanaf 10 januari kan ophalen?
Met sommige winkeliers en ondernemers zijn speciale afspraken gemaakt over de ophaaltermijn. Bijvoorbeeld omdat het product handgemaakt is. De ondernemer maakt dan speciaal voor jou een nieuw cadeau. Dit heeft wat verwerkingstijd nodig. We vragen je daarom wat van je geduld.

Wat als ik te laat ben met het bestellen van mijn geschenk?
Helaas is het niet mogelijk om na 31 december een bestelling te plaatsen.

Staat je vraag er niet bij? U kunt ons mailen op info@vrijwilligersschiedam.nl.